.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویژه برنامه «برمه گلی» در شبکه طبرستان

شمال نیوز: برنامه تلویزیونی مازرونی که هفته ای سه شب از ساعت 22 از شبکه ی استانی مازندران با آیتم های مختلف پخش می شد، به مناسبت ماه محرم الحرام به صورت ویژه برنامه محرم از این شبکه پخش خواهد شد.

 احمد فتحی تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری، با اعلام این خبر گفت: برنامه تلویزیونی مازرونی که برابر نظر سنجی هائی که از سوی سازمان صدا و سیمای کشور به عمل آمده حدود 69 درصد بیننده و 91 درصد مخاطب دارد. سومین سال پخش خود را پشت سر می گذارد از آنجائیکه تیم اجرائی و تهیه این مجموعه الحمدالله از برو بچه های حرفه ای تشکیل شده لذا بر آن شدیم امسال همراه و همگام و هم دل با عزاداران امام حسین(ع) ویژه برنامه ی محرم تحت عنوان (بِرمِه گِلِی) را تهیه و پخش نمائیم.

وی افزود: آیتم های این ویژه برنامه عبارتند از: گزارش از مراسم عزاداری در روستاها ـ گپ و گفتگو و دیدار با خانواده معظم شهدا، گزارش پیرغلامان، گزارش از آداب و رسوم مناطق روستائی شهرهای استان از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا، گزارش از مراسم تعزیه و چندین برنامه ی مذهبی دیگر که مجریان ما با اجرای متفاوت حضور خواهند داشت.

تهیه کننده مازرونی در پایان گفت: یکی از وظائف ما برای ساخت این مجموعه احیا و حراست از زبان، گویش، آداب و رسوم و فرهنگ غنی مازندران می باشد که الحمدالله با استقبالی که از سوی مردم مازندران به ویژه مازندارنیهای مقیم دیگر استانها و حتی خارج از کشور مواجع شدیم ما را بر آن داشت تا با حساسیت بیشتر انجام وظیفه نمائیم. سعی خواهیم کرد با تهیه برنامه های متنوع بومی و محلی آنچه را که در حال فراموشی هست را احیا و یادآوری کنیم که ما چه فرهنگ غنی داشتیم و داریم بخصوص در روستاهایمان که پتانسل خوبی در آن نهفته است البته بحث معرفی کارآفرینان هم یکی از برنامه ها و اهداف ما نیز هست ضمن اینکه باید از مدیر کل امور روستائی و شوراهای استانداری مازندران به خاطر همراهی ما تشکر کنم چرا که هر روستائی که ما می رویم جناب آقای آزاد کناری مدیر کل و مسئولین مربوطه همراه اکیپ برای رفع مشکل روستائیان می آیند و همان روز ضبط برنامه مشکلات آنها را بررسی و اقدام می کنند که الحمدالله خروجی خوبی داشته و مورد استقبال شوراهای اسلامی و دهیاران عزیز روستاهای استان قرار گرفته است.

وی از همکاری مدیر کل صدا و سیمای، معاونت سیما، مدیر تولید و پخش سیما و هم چنین دستیار تهیه و کارگردان سید عبدالله موسوی تاکامی، تصویربرداران و تدوین علی مدهوشیان و عیسی عبدالله، مجریان برنامه علی مراد محمدی و محمدی و محمد جونیان، کارشناس برنامه دکتر حق شناس، زمانی، آدینه بخش آشپزی محلی، روح الله معافی دستیار تهیه و همه ی کسانی که برای ساخت این مجموعه شبانه روز تلاش می کنند و زحمت می کشند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ی این گفتگو جونیان یکی از مجریان این برنامه به خبرنگار شمال نیوز گفت: خدا را شاکرم خداوند این لطف را در حق من کرده که در کنار بازیگری با همکاری برادرم آقای علیمراد محمدی که سمت استادی مرا در امر مجری گری دارند و حمایت های آقای فتحی تهیه کننده بتوانم در حد و توان خودم موفق باشم. البته این موفقیت را من از زبان مخاطبان و بینندگان می گویم. به هر حال فرصت خوبی برای من بود.
جونیان ضمن گله از بعضی ها که می گویند صدا و سیمای مازندران انحصاری است گفت: خدا وکیلی اینطور نیست. صدا و سیما نه مال من است نه مال محمدی، یا بقول آقایان نوروز (آقای حسینی) بارها و بارها مدیر کل صدا و سیمای مازندران و معاونین وی در مصاحبه ها گفتند در این سازمان به روی همه ی علاقمندان باز است. بیایند ما استقبال می کنیم. خوب اگر بنده و امثال بنده داریم فعالیت می کنیم از تجربه ی 30 ساله خود در صدا و سیما استفاده نموده و دوست داریم آن را هم انتقال دهیم. بالاخره ما هم باید بازنشسته شویم و جوانان بیایند. مسلماً نیروی جوان که بیاید و این توان و استعداد را داشته باشد، می تواند انجام وظیفه نماید.
به هر حال در همین صدا و سیمای مازندران خیلی ها آمدند و رفتند. من و امثال من هم می آئیم و می رویم. اما خدا را شکر که توانستیم حتی در قالب طنز در دل مردم جائی داشته باشیم که اطمینان دارم هرگز فراموش نخواهیم شد و از همه ی  کسانی که با نقد سازنده ی خود با راهنمائی های دلسوزانه خود با تشویق های خود و دعای خیر پدر و مادرم مشوق من بودند کمال تشکر را داریم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیدرسول 20 آبان 1392
برنامه خوبی است . موفق باشیدانشاا..
ازپیرمردهای محلی درمصاحبه ها بیشتر استفاده شود بهتراست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.